Thank you dana! This is one of your best, truly lovely in all its meaning!

D-ale copilăriei

Chiar dacă ploaia de azi mă duce cu gândul la toamnă, primăvara și-a intrat pe deplin în drepturi. E îmbucurător să știu că-mi pleacă copiii la școală pe lumină, să mă trezesc cu imaginea caisului în floare în fața ochilor, să mă alinte la cafeaua de dimineață parfumul delicat al ghioceilor. Am văzut prin curți zarzări înfloriți, magnoliile au deja boboci, la fel și piersicii. Abia aștept ninsoarea de flori…

DSC_1508A trecut și Ziua Îndrăgostiților. Nu pot să mă fac că nu o văd, fiindcă e e aniversarea căsătoriei noastre. N-am făcut-o special,  nici n-auzisem eu  pe atunci de Ziua Îndrăgostiților… Anul ăsta ne-am propus o ieșire la restaurant. Am votat  în Consiliul de familie și a ieșit un restaurant chinezesc. În ziua cu pricina îmi întreb  omul dacă a făcut rezervare. Da, ce crezi, că vor da buluc turcii la restaurant azi și n-o să găsim masă liberă? Păi…

View original post 313 more words

